سمیه روحی آموزگار پایه اول

پیج اینستاگرام : rouhi.teacher@

این همه عجله تو آموزش برای چیه؟

1399/9/5 14:30
نویسنده : سمیه روحی
231 بازدید
اشتراک گذاری

کپشن رو حتما جتما بخونید👇

سلام به روی ماه تون عزیزای من

مدتی هست این موضوع برای من جای سوال هست؟
اگر هدف این باشه بچه ها یاد بگیرند تند تند درس میدیم و واقعا هم بچه ها یاد گرفتند که واقعا خسته نباشید و خداقوت به همه.
اگر هدف فقط تموم کردن کتاب هست که وای به حال ما و نسل بعد ما!

وزیر محترم آموزش و پرورش ، آموزش رو از تابستان شروع کردند که بچه ها تمرین و تکرار کنند منظورشون این نبود که تند تند درس بدیم تموم
بشه بره پی کارش!

وقت بگذارید برای بچه ها
وقتِ بیشتری
بیشتر از هرسال
بچه های ما اول از همه به آرامش و بعد به زمان بیشتر نیاز دارند برای یادگیری
نه به تموم کردن کتاب

خیلی از اولیا و همکارانم برای من می نویسند اوووو چقدر شما عقب هستید پسر من ، دانش آموزان من نشانه ی ای هستند؟
چه خبر ؟؟ مگه مسابقه هست؟!
اخه عزیز من بیشتر پیام های من از ناتوانی و ضعف بچه ها تو خواندن و نوشتن هست بعد ما عجله می‌کنیم ؟!

خانم روحی به داد ما برس
خانم روحی بچه ام نمی تونه بخونه
خانم روحی بچه ام نمی تونه بنویسه
بچه ام استرس گرفته
بچه ام از استرس لکنت گرفته

من بچه های کلاسم تا درس مربوط به نشانه ای رو خوب یاد نگیرند نمی رم سراغ نشانه ی بعدی چون همون باعث می شه هر دفعه تو‌ نشانه های جدید مشکلات بیشتر و بیشتر بشه.

خشت اول گر نهد معمار کج،تا ثریا می رود دیوار کج

نکنیم ! حداقل با خودمون نکنیم!

این همه عجله تو آموزش برای چیه؟
این همه عجله تو آموزش برای چیه؟
پسندها (1)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
6 آذر 99 7:31
سلام لطفا به اخرین پستم سربزنید ممنون میشم🙏🌺🌺