سمیه روحی آموزگار پایه اول

پیج اینستاگرام : rouhi.teacher@

کودک نیستم اما کودک درونم بیدار است

1399/3/27 10:04
نویسنده : سمیه روحی
615 بازدید
اشتراک گذاری

👩‍👧‍👧
کودک نیستم
اما کودک درونم بیدار است
گاهی دلگیر می شوم
اخم می کنم
می خندم
قهر و آشتی می کنم
حسادت می کنم
وابسته می شوم
فراموش می کنم
خسته می شوم
بغض می کنم
بغض می شکنم
کودک نیستم اما...
گاهی خطا می کنم
نمی بخشم
نمی گذرم
نمی مانم
نمی روم
تنها فرق بین من و کودک این است من نسبت به همه چیز آگاه ام، اما کودک نمی داند و فقط کودکی می خواهد و آغوش گرم ...
پس دل ببندیم به دلبستگی اش، سادگی اش
بگذریم از خطاهایش، ناخواسته هایش
اعتماد کنیم به احساساتش، کودکی اش❤

بچه ها درحال استراحت بودند. کنار بچه ها رو صندلی نشسته بودم یکی یکی تو آغوشم گرفتم شون، یک لحظه سرم روی سر دانش آموزم گذاشتم احساس عجیبی بود خیلی خیلی شیرین. برای همین دلم خواست یه عکس به یادگار بمونه که یهو همه گفتن ما هم می خوایم😄و این شد که از کل بچه های کلاس عکس های این مدلی گرفتم😂

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آیسلمامان آیسل
27 خرداد 99 16:25
عالی بودپستتون خانم معلم مهربون❤️
سمیه روحی
پاسخ
😍